​Вчені виявили сліди найбільшої вулканічної катастрофи на планеті Земля

Групі вчених, які працюють в Університеті Кертіна, розташованим в Австрії, вдалося з'ясувати, що більше двох мільйонів років тому на нашій планеті поклав свій початок ряд катастрофічних вивержень.

Відзначається, що саме виверження вулканів послужили основною причиною виникнення Колумбії (держава на північному заході Південної Америки), передає журнал «Nature Geoscience».

Через технічні процесів, що відбувалися в палеопротерозойського час (приблизно 2,4 млрд років тому), з'явилися суперкратони - це найбільші тимчасові геологічні структури. Вони складаються з древніх платформ.

Повідомляється, що приблизно 1,5 млрд років тому почала існувати Колумбія, відома в якості першого суперконтиненту.

Слідуючи даними проведених експертиз, стратиграфические колонки дають можливість побачити те, що на Землі існував «період затишшя». Мається на увазі, коли був майже зупинений ряд геологічних процесів: вилив магми, метаморфізму магматичних пологів, включаючи мінералізацію.

Такого роду «перерви» мали пояснення у вигляді погану збереженість матеріалу, або ж зміни в корі і мантії нашої планети. За словами групи дослідників, магматическое затишшя в дійсності існувало, так, як в даний проміжок часу знижувалася швидкість, з якою здійснювалося ськладкообразованіє і осадконакопление.

Але понад два мільярди років тому спад перейшов на новий рівень магнетизму. Відзначається, що він сильно виділявся на тлі інших аналогічних періодів до затишшя.