«PromoRepublic» - український стартап зі створення контенту для соціальних мереж – почав працювати на американському ринку. Можливим це стало завдяки інвесторам з Фінляндії та України, які, зацікавившись оригінальним бізнес-проектом, виділили йому 500 тисяч євро.

За словами засновника «PromoRepublic» Максима Печерського, достукатися до малого бізнесу в Америці дуже важко. Тому стартап було максимально наближено до сегменту американських маркетологів-фрілансерів, котрий кожного року зростає на неймовірні 40%.

Варто відзначити, що вже зараз стартап планує інтегрувати власний бізнес з великими сервісами, які кожного дня використовують мільйони маркетологів у США. Це не тільки приверне увагу американців до українського контенту, а й допоможе створити цілу платформу для інших проектів талановитих українців з самобутніми бізнес-ідеями.