Популярний в усьому світі багатомільярдний ринок міжнародної електронної комерції незабаром поповниться українською «Укрпоштою». Таку амбітну заяву зробив новий генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

За його словами, обсяг трафіку «Укрпошти» просто величезний. Тому до його використання треба підходити як до бізнесу. І найкращим прикладом у вищезазначеній галузі є американська компанія «Amazon», котра на сьогоднішній день є найбільшим у світі Інтернет-сервісом з продажу будь-яких послуг.

Для того, аби зробити з української «Укрпошти» сервіс, схожий на американський, необхідно створити повноцінний електронний каталог, продивившись який, користувач міг би замовити необхідні для себе речі. З точки зору пана Смілянського, «Укрпошта» може перетворитись на «Amazon» ще й завдяки найбільшій мережі власних відділень у нашій державі – а їх наразі більше 11-ти тисяч. Тому конкурентів в Україні «Укрпошта» просто не має.

Інвестиції на необхідні ребрендінг та реорганізацію «Укрпошти» її гендиректор планує шукати всередині компанії. Але й можливості іноземного інвестування не виключає також.