Надзвичайно популярні в усьому світі бренди-гіганти «Apple» та «Google» вкотре опинилися на перших позиціях економічного рейтингу авторитетного агентства «Interbrand Corp.». Метою зазначеної вище установи було виявити цьогорічні найдорожчі світові бренди, проте, спираючись на результати минулого року, лідери рейтингу залишилися незмінними.

 

Вражаюче дітище Стіва Джобса, корпорація «Apple» не тільки стала першою у гонитві за світовим технологічним лідерством, а й отримала п'ять додаткових відсотків у контексті подорожчання власних акцій на міжнародних ринках. Цікаво, що ці результати техногіганта є вкрай парадоксальними, оскільки з моменту нещодавньої прем'єри довгоочікуваної сьомої версії «яблучного» гаджету експерти фіксують ряд суттєвих технічних проблем, з якими до цього не стикалася жодна з версій «iPhone» від «Apple». Але, незважаючи на цей факт, вартість корпорації вже перевищила немислимі 179 мільярдів доларів США.

Плюс одинадцять пунктів та друге місце стабільно займає ще один світовий технологічний велетень – компанія «Google» (133 мільярди доларів), котра, хоч і не змогла змістити з першого рядку «Apple», не втратила власних лідерських позицій і цьогоріч. Варто відзначити, що серед сотні найдорожчих брендів світу надзвичайне зростання та, як наслідок, найкращі економічні результати демонструють саме технокорпорації, зокрема, «Microsoft» (4-те місце), «Samsung» та «Amazon» (7-ме та 8-ме місця), а також «Intel» і «Facebook» (14-те і 15-те місця). Новеньким у рейтингу став бренд «Tesla» (соте місце).