Головний пасажирський залізничний перевізник Нідерландів NS надав повідомлення, яке вже опублікували всі західні засоби масової інформації. Починаючи з 2017 року всі поїзди Нідерландів перейшли на енергопостачання, яке забезпечується лише засобами вітряної енергетики.

Таким чином на сьогодні Нідерданди стали першою країною у світі, яка для здійснення залізничних перевезень повністю перейшла на енергозабезпечення від вітряних генераторів.

Згідно з повідомленням компанії NS робота одного вітряного генератора на протязі однієї години може забезпечити енергією один поїзд на протязі двохсот кілометрів шляху.

Загальна довжина залізничних колій Нідерландів складає майже три тисячі кілометрів. Щорічна потреба залізниці Нідерландів в електроенергії становить 1.4 терават-годин.

В Нідерландах залізничний транспорт не просто засіб пересування, він по суті є невід'ємною частиною життя кожного нідерландця. Зважаючи, що розміри країни становлять 350 на 250 кілометрів, залізниця виконує, можна сказати, роль державного метро. В Нідерландах цілком нормальне явище, коли людина живе у Амстердамі, а працює в Ейндховені. При невеликих розмірах країни у понеділок вранці загальна довжина автомобільних заторів складає близько 500 кілометрів. Зрозумілим стає вибір нідерландців щодо поїздок на роботу залізницею.