• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Економіка
  4. Фінанси
  5. Реклама стає більш «соціальною»
Реклама стає більш «соціальною»
  • Українське народне телебачення УНТ
  • 21 жовтня 2016, 11:32
  • 81446

Реклама стає більш «соціальною»

Проте, йдеться тут не про її користь у якості апеляції до тих чи інших сторін людської доброчесності, а про поступовий перехід до роботи у соціальні мережі, без яких на сьогоднішній день свого жодного дня не уявляють сотні мільйонів Інтернет-користувачів. А всесвітньо відомі знаменитості – тим паче.

 

Тож глобальні рекламні корпорації віднайшли новий вражаючий спосіб охопити колосальну аудиторію користувачів соціальних мереж, вивчивши їхню неймовірну захопленість зірковими Інтернет-акаунтами, і вже після цього розпочавши взаємодію з вищезазначеними знаменитостями напряму.

Подібна співпраця рекламістів із представниками шоу-бізнесу має наступні фінансові показники: якщо будь-яка топова голлівудська зірка розмістить у своєму YouTube-каналі хоча б одну рекламну публікацію, компанія готова заплатити знаменитості астрономічну суму у більш ніж чверть мільйона доларів. Щоправда, зіркова «топовість» як аргумент для пропозиції про співпрацю вкладається у дуже просту цифру – не менше семи мільйонів фоловерів каналу знаменитості.

Наступним найприбутковішим соціальним медіа є «Facebook»: тут заробити на власній зірковості можна до 200 тисяч доларів за один рекламний пост. І знову ж таки - лише у разі «володіння» не менше ніж сімома мільйонами підписників на сторінку.

За розміщення реклами в «Instagram» та «Snapchat» топовим зіркам пропонують однаково – по 150 тисяч. А от соціальні мережі на кшталт «Vine» та «Twitter» взагалі «найдешевші» і розміщення знаменитістю реклами в них коштуватиме 113 тисяч та 60 тисяч доларів відповідно. І все це – не за постійну багаторазову публікацію рекламного посту, а лише за одноразову згадку знаменитістю про рекламу.


Автор: Українське народне телебачення УНТ

Важливе

    • 27.08.2025

    Бездіяльність Гостомельської військової адміністрації: журналісти звернулися до Президента і КОВА

    • 22.10.2025

    Воїни 23 ОМБр на змаганнях з кросфіту: короткий відеозвіт

    • 22.10.2025

    Рота РЕБ 23 ОМБр збирає на автомобіль. Потрібно 400 000 грн

    • 22.10.2025

    Вибухові перегони – робота батальйону «Жнець» 23 ОМБр

    • 22.10.2025

    Представники 23 ОМБр зустрілися зі студентами УМСФ в Дніпрі

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє