• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Економіка
  4. Транспорт
  5. «Потяг номер 1» повинен прямувати на Європу
«Потяг номер 1» повинен прямувати на Європу
  • Українське народне телебачення УНТ
  • 16 січня 2017, 10:19
  • 108893

«Потяг номер 1» повинен прямувати на Європу

     Протягом 2017 року планується запустити ще декілька нових потягів до європейських міст. 

     «Наразі розглядається новий напрямок на Польщу. Окрім того, ми хочемо запустити в цьому році маршрут Мукачеве-Будапешт. Це теж потенційно дуже цікавий напрямок. Розглядаємо напрямок на Словаччину. Протягом останніх десятиліть склалося так, що «Потяг номер 1» у нас був на Москву, але повинен бути на Європу. І ми боремося за це», - наголосив Міністр.

     Одночасно з цим, Володимир Омелян вкотре наголосив на своєму невдоволенні роботою керівництва: «Я очікував набагато кращого результату. Я внесу свої пропозиції, безумовно, озвучу бачення, але, оскільки у нас орган управління залізницею це Кабінет Міністрів України, відповідно, рішення буде прийматися Урядом. Я сподіваюся, що думку профільного Міністра буде вислухано з належною увагою».

     На думку Міністра, вже сьогодні необхідно готувати антикризовий план дій щодо реформи Укрзалізниці: «Ми звертаємо увагу керівництва Укрзалізниці на ті проблеми, які там є. На деякі ми отримуємо відповідь, на деякі панує мовчанка, що є абсолютно недопустимим. Я сподіваюся, що ми таки проведемо детальний розбір польотів: що відбувається і що відбулося з часу приходу нової команди – з травня 2016 року. Я би хотів, щоб ця фахова дискусія мала місце в січні місяці. Затягувати далі неможливо. Після цього буде відпрацьований відповідний антикризовий план дій, який має бути суттєвим, для того, щоб не лише політики, не лише Кабінет Міністрів України розумів, що відбуваються реформи, але й щоб громадяни, котрі користуються пасажирськими послугами, і бізнес, котрий користується вантажними перевезеннями Укрзалізниці, відчували дійсні зміни, які є комфортними, належної якості й мають прозору обґрунтовану ціну».

     «Реформування будь-якої залізниці – це тривалий процес. Наприклад, Deutsche Bahn проходив цей шлях протягом 5-7 років. В Україні є речі, які можна зробити швидко – це щодо прозорості, щодо боротьби з корупцією, щодо оновлення окремих типів рухомого складу, а є речі триваліші. Наразі у нас дійсно є певне буксування щодо реформування Укрзалізниці, хоча початок був дуже гарний. Ми створили нову юридичну особу, зареєстрували Публічне акціонерне товариство, яке передбачало перетворення традиційної радянської моделі управління таким величезним підприємством на європейський кшталт. Повинна була створена вертикальна холдингова компанія з чітким управлінням, розподілом повноважень, незалежним керівництвом і створенням Наглядової Ради. На жаль, ми зробили тільки юридичну особу і призначили, як ми сподівалися, незалежне керівництво», - зазначає Володимир Омелян.

 

     Повідомляє Міністерство інфраструктури України


Автор: Українське народне телебачення УНТ

Важливе

    • 27.08.2025

    Бездіяльність Гостомельської військової адміністрації: журналісти звернулися до Президента і КОВА

    • Російське вторгнення в Україну
    • 31.10.2024

    Як правильно охолодити і подати шампанське для вашої вечірки?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.07.2024

    Судитимуть чотирьох ворожих пропагандистів з Луганщини

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.05.2024

    Повідомлено про підозру псевдозаступнику окупаційної адміністрації Світлодарська

    • Російське вторгнення в Україну
    • 27.05.2024

    Олександр Приймак! Його партнер Володимир Носов має бізнес в Криму і співпрацюють з компаніями Жеваго, Міттала та Круця

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє