Новини України: 2014 визнаний найспекотнішим роком планети

2014 рік виявився найтеплішим за всю історію існування нашої планети.

2014 рік виявився найтеплішим за всю історію існування нашої планети. Загальна температура виявилася на 0,68°С більшою, ніж середня, як зазначають вчені з США.
Ці результати означають, що 14 із 15 років нового століття були найспекотнішими, порівняно з іншими. Дослідження було опубліковано НАСА. Минулого місяця Всесвітня метеорологічна організація представила попередні підрахунки, згідно якими, попередні 12 місяців виявилися рекордсменами з високих температур. Довгострокова середня температура розраховується на основі даних зібраних між 1951 та 1980 роками.
«2014 – останній із «серії спекотних років» на планеті, - розповів Гевін Шмідт, директор Інституту Годдара НАСА з космічних досліджень. – Довгострокові тенденції потепління пов’язані зі зміною клімату, яка переважно відбувається через антропогенні викиди в атмосферу парникових газів».
Національне управління з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA) та Національне управління океанічних й атмосферних досліджень (NOAA) тримають під контролем дві всесвітні бази даних планетарних температур. Третя база даних знаходиться під контролем Метеорологічного бюро Великобританії.
У бесіді з журналістами доктор Шмідт сказав, що результати досліджень температур показали потепління води в океанах. Директор Національного центру кліматичних даних Томас Карл також розповів, що підвищення температури спостерігалося в багатьох областях земної поверхні. Особливо помітно це було на території Європи та в океанах. Доктор Карл додав: «Насправді, на земній кулі були області, які виявилися холоднішими за середні температури. Зокрема, це були деякі частини території США».
Окрім цього, протягом 2014 року Всесвітня метеорологічна організація зафіксувала ще ряд рекордних подій. Наприклад, Туреччина та Балкани отримали у чотири рази більше опадів. Західні штати США, Китай та країни Центральної й Південної Америки пережили затяжні посухи. А от в Північній Атлантиці та в Індійському океані спостерігалося зниження циклонічної діяльності.