На чому повеземо зерно до Європи?
На чому повеземо зерно до Європи?
Україна займає провідні позиції з експорту зерна та олії, і цей потенціал можна нарощувати. Як зменшити витрати на автошляхах, залізничному та водному транспорті? Відповіді на ці питання шукали міжнародні експерти, логісти, аграрії країни під час проведення круглого столу «Експортна стратегія України: проблеми і значення логістики», що відбувся 25 квітня у КНЕУ.
Реконструкція автошляхів, зменшення портових зборів, ураховуючи прибутковість кожного порту, створення щонайменше п’яти логістичних центрів на «Укрзалізниці», експорт продукції з високою доданою вартістю – це основні шляхи для нарощування обсягу експорту.
Про міжнародний досвід на заході розповіли гості з Університету м. Бремен (Німеччина).