Один день в ролі керівника.
7 грудня в рамках Всеукраїнського тижня права з метою посилення практичної складової навчального процесу завідувачем кафедри ЛДУВС імені Е.О. Дідоренка, доктором юридичних наук Володимиром Нестеровичем спільно з керівництвом Головного територіального управління юстиції у Луганській області вперше було впроваджено юридичну модальність, у рамках якої керівництво Головного територіального управління юстиції у Луганській області на один день передало свої повноваження студентам та курсантам Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка. Обов’язки начальника Управління Тетяни Філатової взяла на себе студентка 105 групи університету Катерина Лук’янова, а курсант 102 взводу Данило Добрєв, виступив у ролі завідувача сектору зі зв’язків з громадськістю Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Виконуючи обов’язки, молодь ознайомилась з роботою відділів управління юстиції та провела особистий прийом громадян з питань роз’яснення вимог чинного законодавства. Протягом дня двері кабінету «нового керівництва» були відкриті для всіх працівників, які мали питання, хотіли поділитися поточними проблемами або висловити побажання щодо організації роботи Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
«Цей захід спрямовано на підвищення рівня активності та акумулювання громадянської свідомості молоді та допомагає їм усвідомити відповідальність за власні дії», - зазначила Тетяна Філатова.
«Важливість впровадження такого роду юридичних модальностей у навчальний процес наочно засвідчило, що для ефективного виконання завдань у правничій сфері одних юридичних знань все таки замало. На сьогодні успішний керівник-правник неодмінно повинен бути мультифункціональним. Це вимагає від нього знати державне управління, бухгалтерський облік, психологію, гармонійно поєднувати гнучкість та жорсткість у роботі з персоналом, бути комунікабельним та креативним, а також вміти швидко приймати правильні рішення. Дуже чудово коли студенти побачили такого керівника наживо, ніж прочитали про нього у підручниках. Особистий приклад звичайно є найбільшим мотиватором для студентів», - підкреслив Володимир Нестерович.