В галактиці найунікальніша – Земля

Учені все не покидають спроб якнайшвидше пізнати всі таємниці Всесвіту. Так, в одному із наукових журналів arXiv була опублікована стаття про результати дослідження, котре проводили науковці з португальського університету Порту і, яке очолив Вардан Адібекян.

Отож, вчені заявили, що Земля унікальна планета в нашій галактиці. До таких висновків вони дійшли, вивчивши та проаналізувавши хімічний склад небесних тіл, який майже ідентичний хімічному складу планет біля яких вони знаходяться. Увагу вчених привернули зірки маса та радіус у яких такий же як в Землі та Сонці. Незважаючи на те, що на деяких є й вода в рідкому стані, заліза й інших металів в складі таких зірок менше, ніж біля світил, навкруг яких обертаються тільки незаселені планети.

Також вчені висунули цілу теорію, де пояснили чим зумовлений такий стан речей у Всесвіті, базуючи свої висновки на тому факті, що залізо та важкі елементи створюють внаслідок вибуху світил і потім розсіюються в космічних просторах. В період молодості галактики Чумацький шлях вибухало не так багато зірок, однак Адібекян переконаний, що в майбутньому збільшиться число планет, де буде сприятлива для життя органіка.