Американські астрономи відкрили «темну версію» Чумацького Шляху

Дослідники з Єльського університету відкрили ще один Чумацький Шлях. Його цікавою особливістю, зважаючи на характеристики нашої галактики, є вкрай велика вага та надзвичайно мала кількість зірок: на кожне світило «темної версії» Шляху приходиться біля сотні зірок його більш «світлої версії».

Другий Чумацький Шлях досить довгий час залишався невивченим через те, що потужні телескопи просто не могли зафіксувати його зірки, оскільки звичайні галактичні скупчення є дуже щільними. Стосовно ж відкритого нового Шляху вчені дійшли висновку, що його колосальна вага пояснюється тісними темними «сімействами» зі старих зірок. Загалом, астрономи виявили 94 таких скупчення та дійшли висновку, що їх повільна швидкість обертання навколо центру «темної» галактики призвела до збільшення її маси у 700 мільярдів разів. Тому тепер темний Чумацький Шлях став важчим навіть за Сонце.

З точки зору вчених, ця галактика не стала центром зародження життя через низку активних чорних дір та декількох потужних газових вибухів, які позбавили Чумацький Шлях «зоряних будматеріалів». Варто відзначити, що астрономи назвали незвичайну галактику «Dragonfly 44».