• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Технології
  4. Технічні новинки
  5. Метро для Троєщини і не тільки
Метро для Троєщини і не тільки
  • Українське народне телебачення УНТ
  • 13 грудня 2016, 13:07
  • 162999

Метро для Троєщини і не тільки

     У Київській державній міській адміністрації прикинули вартість проведення стратегічно перспективних транспортних проектів столиці. Усі відомості вказані в «Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року». Отож, зокрема у змісті документа назвали вартість прокладення метро зі сполученням Троєщини, до Виноградаря, також трам-трейн за маршрутом «Троєщина – Караваєві дачі» та швидкісний тролейбус «Троєщина – Чоколівка».
     Таким чином, створення Подільсько-Вигурівської лінії метро Києва фахівці оцінили у приблизно 31,5 мільярди гривень. Передбачається, що будівництво цієї лінії метро стане частиною системи, що вже функціонує. Вона буде пересікати деякі лінії та буде розширювати систему вузлів для пересадки пасажирів. Нова лінія метро буде функціонувати для таких житлових масивів як Троєщина, Воскресенка та Райдужний. Їх населеня становить майже 350 тис. жителів. Крім іншого, дана лінія метрополітену покращить ситуацію з транспортом у Києві в місті, змінивши розподіл потоків пасажирів і полегшивши навантаження на інший транспорт.

     Будівництво Сирецько-Печерської лінії Київського метро до житлових масивів Виноградар - Вітряні гори обійдеться в орієнтовну суму 24,6 млрд грн. В результаті планується поліпшити транспортну ситуацію для мешканців житлових масивів з кількістю жителів близько 200 тис. людина. Також планується витратити близько 15 млрд грн (14,959 млрд) на придбання 709 вагонів для функціоування київського метрополітену, з яких 276 – для зміни тих вагонів, що більше не можуть перебувати в експлуатації, 62 - для забезпечення перерв між прибуттями поїздів на Сирецько-Печерській лінії, а також 371 вагон для введення новозбудованих ділянок ділянок метрополітену на Троєщину і Виноградар.

     Повну версію "Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року» кожен бажаючий може знайти для ознайомлення кожен на сайті КМДА.


Автор: Українське народне телебачення УНТ

Важливе

    • 27.08.2025

    Бездіяльність Гостомельської військової адміністрації: журналісти звернулися до Президента і КОВА

    • 05.11.2025

    Варлам, 23 ОМБр: «ми стоїмо тут не для когось. Ми тут заради своїх рідних»

    • 04.11.2025

    Вибухові вильоти батальйону «Жнець» 23 ОМБр

    • 04.11.2025

    Чечен, 23 ОМБр: про один вечір із життя піхотинців

    • 03.11.2025

    Турист і Пломбір 23 ОМБр: «на війні слухайте поради інших і думайте своєю головою теж»

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє