Активні користувачі соцмереж можуть поплатитися персональними даними
Експерти впевнені, що рівень активності користувачів в мережі безпосередньо пов'язаний з ризиком крадіжки їх персональних даних.
Результати дослідження компанії з управління ризиками споживачів ID Analytics показали, що користувачі, що демонструють високу онлайн-активність, в 4 рази частіше стають жертвами крадіжки особистої інформації. Під онлайн-активністю експерти мають на увазі поширення особистої інформації через різні онлайн-канали.
ID Analytics радить: щоб визначити, чи схильні ви до ризику, досить проаналізувати кількість активних соціальних профілів. Чим менше даних ви залишаєте про себе в Інтернеті, тим менше ви схильні до ризику хакерській атаці. Щоб зменшити ризик крадіжки особистих даних, слід уважно ставитися до інформації, яку ви залишаєте про себе, і ресурсів, де ви вказуєте свої дані.
Значить, перевірте кількість своїх профілів у соціальних мережах. Чим їх більше, тим вище ймовірність крадіжки ваших особистих даних шахраями.