Археологи знайшли рештки динозавра

Відкриття археологів, котрі вони зробили протягом останнього часу, не перестають вражати. Очевидно, що в історії людства та його культурі є ще багато білих плям, про наявність яких сучасні люди навіть і не підозрюють. Тому нові знахідки вчених дивують та шокують.

До прикладу, нещодавно група дослідників проводила розкопки в Аргентині. Місцем проведення розкопок стала Патагонія. Саме тут вчені знайшли двісті двадцять три кістки величезного динозавра. Ця знахідка відкрила нову ланку в харчовому ланцюзі. Бо ж по останкам можна судити, що це був тридцяти семиметровий динозавр, який мав більші розміри, ніж тиранозавр.

Нововиявленому конкуренту тиранозавра вчені ще не вигадали ім’я, однак уже віднесли його до групи титанозаврів.

СВІЙ ПЕРШИЙ ВІЗИТ НОВИЙ ПРЕДСТОЯТЕЛЬ ПРАВОСЛАВНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЦЕРКВИ РАЗОМ ІЗ ПРЕЗИДЕНТОМ УКРАЇНИ ЗДІЙСНИЛИ ДО ДНІПРОВСЬКОЇ ЄПАРХІЇ