Реклама стає більш «соціальною»

Реклама стає більш «соціальною»

Проте, йдеться тут не про її користь у якості апеляції до тих чи інших сторін людської доброчесності, а про поступовий перехід до роботи у соціальні мережі, без яких на сьогоднішній день свого жодного дня не уявляють сотні мільйонів Інтернет-користувачів. А всесвітньо відомі знаменитості – тим паче.

 

Тож глобальні рекламні корпорації віднайшли новий вражаючий спосіб охопити колосальну аудиторію користувачів соціальних мереж, вивчивши їхню неймовірну захопленість зірковими Інтернет-акаунтами, і вже після цього розпочавши взаємодію з вищезазначеними знаменитостями напряму.

Подібна співпраця рекламістів із представниками шоу-бізнесу має наступні фінансові показники: якщо будь-яка топова голлівудська зірка розмістить у своєму YouTube-каналі хоча б одну рекламну публікацію, компанія готова заплатити знаменитості астрономічну суму у більш ніж чверть мільйона доларів. Щоправда, зіркова «топовість» як аргумент для пропозиції про співпрацю вкладається у дуже просту цифру – не менше семи мільйонів фоловерів каналу знаменитості.

Наступним найприбутковішим соціальним медіа є «Facebook»: тут заробити на власній зірковості можна до 200 тисяч доларів за один рекламний пост. І знову ж таки - лише у разі «володіння» не менше ніж сімома мільйонами підписників на сторінку.

За розміщення реклами в «Instagram» та «Snapchat» топовим зіркам пропонують однаково – по 150 тисяч. А от соціальні мережі на кшталт «Vine» та «Twitter» взагалі «найдешевші» і розміщення знаменитістю реклами в них коштуватиме 113 тисяч та 60 тисяч доларів відповідно. І все це – не за постійну багаторазову публікацію рекламного посту, а лише за одноразову згадку знаменитістю про рекламу.