Падіння продажів смартфонів не лякають Xiaomi

Падіння продажів смартфонів не лякають Xiaomi

     Різке падіння продажів смартфонів не матиме значного впливу на компанію Xiaomi Inc, оскільки прибуток буде забезпечений продажами розумних пристроїв для дому та програмного забезпечення. Про це повідомили представники компанії.

     У 2014 році китайська компанія була оцінена в 46 млрд. дол. і вважалася кращим виробником смартфонів у Китаї. Та минулого року продажі смартфонів Xiaomi були на 12% нижчими від очікуваних, а в третьому кварталі кількість реалізованих смартфонів у Китаї впала на 45%.

     Віце-президент Xiaomi Х'юго Барра заявив, що бізнес-модель компанії не базується на прибутку, отриманому тільки від смартфонів. Саме тому, на думку віце-президента, виробник смартфонів не бачить раціональності в залученні додаткових коштів, особливо, беручи до уваги капіталізацію в 46 млрд. дол.

     Барра повідомив, що компанія продає смартфони, не отримуючи ніякого прибутку взагалі. Навіть продавши гіпотетичні 10 млрд. смартфонів, компанія не заробить і цента, впевнений Барра. Для компанії важливими є стабільні потоки прибутку в довгостроковій перспективі.

     Xiaomi, яка трохи привідкрила завісу над джерелами своїх прибутків, суттєво збільшила долю прибутку за рахунок побутової техніки, як-то очищувачі води та повітря чи рисоварки.

     В квітні 2016 віце-президент Xiaomi Лю Де заявив, що компанія очікує збільшити продажі побутової техніки в 10 разів (до 1,5 млрд. дол.).

     Також в січні 2017 Xiaomi дебютує на Виставці Побутової Електроніки (CES) в Лас-Вегасі, під час якого представить новий продукт.