Не тільки плідна співпраця з Кореєю, а й використання її більш ніж просто вдалого досвіду освітнього реформування незабаром очікують нашу державу, спираючись на успішні результати офіційної зустрічі міністра освіти та науки України Лілії Гриневич та міністра освіти Республіки Корея Лі Чжун-Сіка. Варто зазначити, що левова частка процесів вищезазначеного реформування буде проходити у галузі розробки новітніх освітніх стандартів.

Цікаво, що аби досягти вражаючих результатів в освіті, Корея цілих сім разів переглядала власні навчальні програми і в останнє це сталося у минулому році. Для України подібні дії є не менш важливими, оскільки, за словами пані Гриневич, введення орієнтованого на школяра учбового плану, у центрі якого знаходитимуться одразу два підходи до молодої особистості – творчий та компетентний – сприятимуть не тільки її всебічному розвитку, а й успішній інтеграції як гуманітарних, так і природничих наук.

Важливо додати, що один з найбільших навчальних закладів Кореї – Університет іноземних мов Хангук – має спеціальний український відділ для здобуття знань у цій мовній галузі. Як зазначила міністр освіти та науки України, україно-корейська співпраця в освітній сфері продовжуватиметься і надалі, зокрема – у контексті впровадження так званої STEAM-освіти, вельми популярної у Кореї.