Головний «ворог» неякісних доріг, за словами урядовців – це застарілі технології.

Всі бачили, як ремонтуються у нас дороги: там латка, тут ямка, а далі взагалі тріщини. Урядовці ж запевняють – такого більше не буде повторюватися.
Зараз в Україні витрачається 20 мільярдів гривень на підтримку експлуатації доріг, при чому реально вистачає зараз цілком 3 мільярдів для того, щоб оплатити матеріали, їх транспортування та оплату праці робітників. Вся інша частина іде на виплату заборгованості минулих років.
Головний «ворог» неякісних доріг, за словами урядовців – це застарілі технології. За зразок урядовці взяли технології Європи та США, які дозволяють дорогам бути в експлуатації 25-30 років. В ідеалі при оновленні покриття знімається весь верхній шар, а вже потім оновлену частину поливають з пожежного гідранта, якщо вода залишиться – то це ознака поганої роботи. Шлях перероблюється.
Своїх експертів до України направить Німеччина, Ізраїль та США. За словами Андрія Пивоварського, міністра інфраструктури – буде надана, як консультативна, так і матеріальна допомога. Зокрема з Німеччиною вже підписано офіційний договір.
Більше того, відповідальність за ремонт доріг разом із реформою децентралізації влади перекладатиметься на місцеве управління. Пан Пивоварський наголошує на тому, що незважаючи на те, що локальним громадам буде надано більше повноважень у фінансовому плані – центральний уряд буде у тому ж порядку визначати якість ремонту доріг.