«Alphabet» - материнська компанія «Google» - разом з «Facebook» і «Twitter» взялася за викорінення терористичної пропаганди в Інтернеті, демонструючи користувачам соцмереж контрпропагандистські відеоролики. Ведуть сервіси свою боротьбу не з усіма своїми прихильниками, а лише з тими, котрі мають радикальні ісламські інтереси та нахили.

Початковий етап боротьби проти тероризму має вид експерименту, під час якого використовується Інтернет-реклама як засіб дерадикалізації потенційних терористів. Автори експерименту мають зрозуміти, наскільки своєчасно інформація потрапить до ісламістів та яким чином суб'єкти на неї відреагують. У разі успіху, оптимальна модель Інтернет-реклами, котра перешкоджатиме тероризму, з'явиться в усіх сервісах Всесвітнього павутиння.

«Битву ідей» - а саме таку назву має метод викорінення ісламського радикалізму – розробили у Лондоні. Британські експерти вважають, що, хоч і неможливо видалити усю пропаганду тероризму з Інтернету через його всеосяжність і дослідити кількість людей, котрим дерадикалізація допомогла звільнити розум від хворих думок ісламістів про «святість» масових терористичних актів, перших успіхів «битва ідей» все ж досягла. Зокрема, це стало можливим через відверті розмови з тими Інтернет-користувачами, котрі шукали у мережі пов'язані з ісламським радикалізмом речі. Завдяки цьому кількість пошукових запитів, котрі містили слова «джихад» та «моджахеди», почала повільно падати.

Додатково соціальні мережі почали транслювати радикально налаштованим користувачам спеціальні мультфільми, де у доступній та чіткій формі пояснювали усі аспекти сучасного тероризму та його світової загрози.