«Hello» - саме таку назву отримала нова соціальна мережа, котра, за словами Інтернет-аналітиків, здатна конкурувати з такими відомими та популярними в усьому світі ресурсами як «Facebook», «Twitter» та «Snapchat». Автором інноваційної розробки є колишній інженер компанії «Google» і, за сумісництвом, турецький програміст Оркут Буюккоктен, котрий вже має чималий досвід у створенні соціальних мереж.

Його першим дітищем у цій галузі стала соцмережа «Orkut», названа на честь програміста та згорнута два роки тому за ініціативою «Google», незважаючи на 300-мільйонну армію користувачів сервісом. За словами самого розробника, сучасні соцмережі пройшли довгий шлях еволюції та серйозно змінилися на краще, проте, серед них немає жодної, котру сам Оркут міг би порадити власним друзям.

Фундаментальною відмінністю «Hello» від, наприклад, гіганта «Facebook», стане сфокусованість першої на користувачеві та його інтересах. Після реєстрації користувач сервісу обирає нік та свої інтереси, котрі оригінально відображені десятками слів на кшталт «вампір», «актор» чи «мандрівник». До речі, кожна з вищезазначених іпостасей вже є свого роду спільнотою за інтересами, котра об'єднуватиме користувачів «Hello».

Цікаво, що соцмережа видаватиме своєму користувачеві виключно ті новини, котрі відповідають його інтересам. Інструментом у підборі важливої для людини інформації слугуватимуть не тільки її захоплення, а й...пороки. Найбільше «Hello» схожа не на «Facebook» (де люди підписуються на людей), а на «Pinterest» (де бажанням підписатися є виключно тема, актуальна для користувача).

Наразі соцмережа працює у США, Великобританії, Франції, Канаді, Ірландії та Бразилії.