Основне призначення Workplace полягає в упорядкуванні та спрощення комунікацій усередині компаній. Цей сервіс претендує на роль універсального інструменту для спілкування, обміну файлами та зворотного зв'язку з клієнтами. Команда розробників Facebook тестувала Workplace протягом двох років, за цей час сервіс був випробуваний більш ніж в 1 000 компаній по всьому світу.
     Новий сервіс виглядає дуже схоже на звичайний Facebook. Основна відмінність полягає в тому, що всі повідомлення, реакції і оновлення доступні тільки всередині робочого колективу. І це працює для команд будь-якого розміру: від гаражного стартапу до багатонаціональних корпорацій.
     Як і в звичайній соціальній мережі, тут можна публікувати нові повідомлення, спілкуватися в особистому або груповому чаті, створювати групи, обмінюватися файлами. Завдяки вже відпрацьованих технологіях Facebook, в Workplace будуть доступні відеоконференції, які можна використовувати для проведення нарад або презентацій.
     Крім вже знайомих нам по соціальній мережі функцій, в Workplace є також кілька специфічних можливостей, корисних для організації роботи колективу. Це стосується механізму розмежування прав учасників, вбудованої системи аналітики, зручних інструментів для спільної роботи над проектами.
     Вартість використання сервісу Workplace становить 3 долари на місяць за кожного зареєстрованого учасника за умови, що кількість працівників компанії не перевищує 1 000 осіб. Якщо чисельність становить від 1 000 до 10 000 чоловік, то ціна одного аккаунта падає до 2 доларів на місяць. Ще більші організації зможуть заплатити по 1 долару за кожного працівника. Існує також безкоштовний 3-місячний період для тестування можливостей Workplace.