Коли літом 1975 року світ побачив напружений трилер «Щелепи», знятий Стівеном Спілбергом, ряд американських курортів намагався притягнути режисера до відповідальності за те, що після виходу стрічки кількість відвідувачів пляжів зменшилася у десятки разів. Такий ефект мала на людську уяву історія про кровожерливу акулу і цього літа – у довгоочікувану пору відпусток та морських прогулянок – погратися з глядацькими фобіями, заснованими на океанських глибинах, вирішив й іспанець Хауме Кольєт-Серра, котрий зняв стрічку «Мілина».

Головних героїнь у фільмі дві – це серфінгістка Ненсі у виконанні акторки Блейк Лайвлі та велика біла акула, хоч і створена спеціалістами зі спецефектів, проте, не менш страхітлива, ніж смертоносна спілберговська красуня. «Мілина» є своєрідним акторським бенефісом Блейк, котра демонструє усе, на що вона здатна у якості єдиної людини серед безмежних океанських просторів та смертельної небезпеки, яка невідступно чатує на свою загнану у пастку здобич.

Французька комедія «У тихому вирі» продемонструє глядачам історію одного абсурду у вигляді стосунків двох ексцентричних родин, причетних до періодичного зникнення туристів. Левітація, канібали та дивна історія кохання у стилі декадентських «Ромео та Джульєтти» є не менш яскравими сюжетними лініями цієї незвичайної стрічки.

А «Рівні» перенесуть глядача у недалеке майбутнє, де будь-який прояв емоцій є забороненим та карається миттєвою ізоляцією. За заборонене кохання у стерильному антиутопічному світі без права на емоційність боротимуться герої талановитих Крістен Стюарт та Ніколаса Холта і на що перетвориться цей нерівний бій, залишається лише здогадуватись.