Українська вишиванка у якості світового тренду – саме так охарактеризували символ нашої держави журналісти американської газети «The New York Times», спираючись на шалену популярність вишиванки серед жителів США.

«Неофіційний хіт цього літа» - ще один ласкавий епітет, отриманий національним українським вбранням від Америки – у Штатах виробляє модна марка «March 11», котра, за іронією долі, належить двом талановитим дизайнерам-українцям, що живуть у Нью-Йорку – Світлані Головченко та Робертові Міщенко.

Варто відзначити, що самобутність української вишиванки оцінили навіть прискіпливі американські зірки. Так, рок-співачка Келлі Осборн опублікувала на сторінці власного акаунту в «Instagram» стильне фото, де позує у сукні-вишиванці ніжно-рожевого кольору, додавши, що серце моди знаходиться ніяк не в Нью-Йорку, а саме в Україні. До речі, фото Келлі у вишиванці вже зібрало більше 13 тисяч «лайків» користувачів соціальної мережі.