Неймовірний холод та сніг чекав на пасажирів потягу сполученням Москва-Одеса. У спробах зігрітись, люди закутувались у одяг та ковдри.
     Жахливими враженнями після поїздки у потязі «Укрзалізниці» діляться пасажири, які у ньому мало не замерзли. У потязі не було опалення, а з вікон задувало так, що сніг з вулиці опинявся всередині вагону. Люди зверталися до провідника та керівника потягу, проте ті переконували у неможливості щось вдіяти, посилаючись на термін експлуатації вагонів. Звучали й прохання перемістити пасажирів з холодного вагону у будь-яке інше місце в потязі, але керівник даного потягу проігнорував це прохання.
     Згодом з'ясувалось, що курсування подібного потягу не єдине. Пасажири скаржаться на відсутність опалення у декількох потягах «Укрзалізниці». Юристи рекомендують людям, які опиняються у подібній ситуації, в обов'язковому порядку викликати керівника потягу, здійснити запис до книги скарг, а пізніше вимагати грошову компенсацію від «Укрзалізниці».
     Представники «Укрзалізниці» запевняють, що винні у відсутності опалення в потязі Москва-Одеса покарані, разом з тим приносять вибачення за створені незручності.