Такого вражаючого висновку дійшли американські вчені з Каліфорнійського інституту у Сан-Дієго, проаналізувавши дванадцять мільйонів профілів у найпопулярнішій соціальній мережі світу – «Facebook». Згідно результатів дослідження науковців, помірне захоплення віртуальним існуванням дорівнює додатковим рокам життя для користувача, тобто має зворотно пропорційний характер. Але у разі фанатичного знаходження у «Facebook» така залежність матиме сумні наслідки для власника акаунту у мережі.

 

Примітно, що свій вплив на рівень людської смертності також мають і заявки у друзі, надіслані користувачеві «Facebook». Спираючись на результати дослідження, кожна нова заявка у друзі сприймається людським мозком як виключно позитивна подія, а отримані від неї емоції логічно покращують і самопочуття людини, і її самооцінку. Проте, це правило не працює у разі надсилання самою людиною заявки у друзі іншим користувачам.

Важливо додати, що в експерименті американських науковців взяли участь ті користувачі «Facebook», чий рік народження варіювався від 1945-го до 1989-го.

 

В'ячеслав Ситник