Після декількох місяців скарг, компанія Apple нарешті дала відповідь користувачам, анонсувавши програму ремонту. Спеціальна програма ремонту буде доступна тільки для власників IPhone 6 Plus. Apple зазначає, що проблеми з дисплеєм виникали після того як смартфон зазнавав падіння.

     Вперше проблеми сенсорного дисплею почали висвітлюватись на веб-сайті iFixit в серпні. Даний веб-ресурс присвячений ремонту та розбиранню пристроїв каліфорнійської компанії. iFixit назвав проблему «Сенсорною хворобою». Далі користувачі смартфону почали скаржитися на офіційному форумі підтримки Apple на проблеми з сенсором дисплею. Крім того, за словами користувачів, на екрані з'являлася сіра смуга, яка з часом заповнювала увесь дисплей. Навіть коли повідомлення про наявність проблем заповнили не одну сторінку на форумі підтримки, каліфорнійський виробник смартфонів не реагував.

     Та врешті-решт Apple вирішила піти на поступки і запропонувала власникам IPhone 6 Plus дисконтну програму ремонту. Але як і раніше, компанія заявляє, що проблеми з дисплеєм викликані не дефектом смартфону, а діями користувача (фізичні ушкодження). Дисконтний ремонт коштуватиме 149 доларів, а ті власники смартфонів, що заплатили більшу ціну раніше, матимуть змогу отримати відшкодування від компанії.