Різке падіння продажів смартфонів не матиме значного впливу на компанію Xiaomi Inc, оскільки прибуток буде забезпечений продажами розумних пристроїв для дому та програмного забезпечення. Про це повідомили представники компанії.

     У 2014 році китайська компанія була оцінена в 46 млрд. дол. і вважалася кращим виробником смартфонів у Китаї. Та минулого року продажі смартфонів Xiaomi були на 12% нижчими від очікуваних, а в третьому кварталі кількість реалізованих смартфонів у Китаї впала на 45%.

     Віце-президент Xiaomi Х'юго Барра заявив, що бізнес-модель компанії не базується на прибутку, отриманому тільки від смартфонів. Саме тому, на думку віце-президента, виробник смартфонів не бачить раціональності в залученні додаткових коштів, особливо, беручи до уваги капіталізацію в 46 млрд. дол.

     Барра повідомив, що компанія продає смартфони, не отримуючи ніякого прибутку взагалі. Навіть продавши гіпотетичні 10 млрд. смартфонів, компанія не заробить і цента, впевнений Барра. Для компанії важливими є стабільні потоки прибутку в довгостроковій перспективі.

     Xiaomi, яка трохи привідкрила завісу над джерелами своїх прибутків, суттєво збільшила долю прибутку за рахунок побутової техніки, як-то очищувачі води та повітря чи рисоварки.

     В квітні 2016 віце-президент Xiaomi Лю Де заявив, що компанія очікує збільшити продажі побутової техніки в 10 разів (до 1,5 млрд. дол.).

     Також в січні 2017 Xiaomi дебютує на Виставці Побутової Електроніки (CES) в Лас-Вегасі, під час якого представить новий продукт.