Компанія Apple презентувала бездротові навушники AirPods ще у вересні цього року, а запланованою датою початку продажів був кінець жовтня. Але в кінці вересня компанія скасувала заплановану дату продажів та не вказала нової.

     Дотепер нові бездротові навушники американської технологічної компанії не надійшли у продаж. Крім того, досі невідомо коли це має статися. Для компанії, яка робить такий акцент на презентації власних продуктів, та збирає напередодні запусків своїх ґаджетів черги покупців, така поведінка є незвичною та дещо розчаровує.

     Це перше відкладання продажів продукту після білого iPhone 4 у 2010 році. Тоді Apple заявляля, що продажі відклали через труднощі у виробничому процесі. Але компанія мовчить щодо причин затримки продажів навушників AirPods. Аналітики стверджують, що, скоріш за все, це пов'язано з складною технологією, яка використовується в навушниках. Звичайні бездротові навушники отримують сигнал через Bluetooth лише в один навушник, тоді як AirPods отримує сигнал в обидва. Це означає, що ґаджет має врегульовувати будь-які затримки і синхронізувати обидва навушники.

     Мовчання Apple — це погані новини для тих хто мав надію придбати інноваційні навушники у якості подарунку на Різдво. Але все ж вони можуть скористатися альтернативами. Так, для зв'язку з iPhone 7 довгоочікувані AirPods використовують чіп W1, який також використовується у навушниках Beats Solo3 та Powerbeats 3. А як повідомлялося, Apple придбала Beats у 2014 році, тож купівля цих альтернатив є непоганим варіантом для фанів компанії Apple.

     Згідно аналітичним даним, у першій половині 2016 року виручка від продажу бездротових навушників вперше перевищила виручку провідних. Скільки ж Apple втратила через ненадходження на ринок своїх 160-доларових навушників у період Новорічних свят, залишається загадкою.