У Київській державній міській адміністрації прикинули вартість проведення стратегічно перспективних транспортних проектів столиці. Усі відомості вказані в «Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року». Отож, зокрема у змісті документа назвали вартість прокладення метро зі сполученням Троєщини, до Виноградаря, також трам-трейн за маршрутом «Троєщина – Караваєві дачі» та швидкісний тролейбус «Троєщина – Чоколівка».
     Таким чином, створення Подільсько-Вигурівської лінії метро Києва фахівці оцінили у приблизно 31,5 мільярди гривень. Передбачається, що будівництво цієї лінії метро стане частиною системи, що вже функціонує. Вона буде пересікати деякі лінії та буде розширювати систему вузлів для пересадки пасажирів. Нова лінія метро буде функціонувати для таких житлових масивів як Троєщина, Воскресенка та Райдужний. Їх населеня становить майже 350 тис. жителів. Крім іншого, дана лінія метрополітену покращить ситуацію з транспортом у Києві в місті, змінивши розподіл потоків пасажирів і полегшивши навантаження на інший транспорт.

     Будівництво Сирецько-Печерської лінії Київського метро до житлових масивів Виноградар - Вітряні гори обійдеться в орієнтовну суму 24,6 млрд грн. В результаті планується поліпшити транспортну ситуацію для мешканців житлових масивів з кількістю жителів близько 200 тис. людина. Також планується витратити близько 15 млрд грн (14,959 млрд) на придбання 709 вагонів для функціоування київського метрополітену, з яких 276 – для зміни тих вагонів, що більше не можуть перебувати в експлуатації, 62 - для забезпечення перерв між прибуттями поїздів на Сирецько-Печерській лінії, а також 371 вагон для введення новозбудованих ділянок ділянок метрополітену на Троєщину і Виноградар.

     Повну версію "Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року» кожен бажаючий може знайти для ознайомлення кожен на сайті КМДА.