Отримання онлайн довідки часом може перетворитись на справжній виклик. Перечитування усіх можливих відповідей в секції «найбільш поширені запитання» на сторінці компанії чи сервісу не є комфортним варіантом отримання довідки. Для полегшення життя клієнтів, компанія Microsoft розробила спеціальних довідкових ботів.

     Так, за допомогою нового сервісу Microsoft, компанії зможуть створювати розумних ботів, які будуть давати відповіді на найбільш розповсюджені запитання. Сервіс має назву QnA Maker, та наразі знаходиться на стадії тестування. Однак вже зараз усі охочі можуть спробувати побудувати автоматизованого співрозмовника, який використовуватиме існуючу у клієнта базу найбільш поширених запитань і відповідей.

     Як тільки інформація про поширені запитання буде завантажена у сервіс, розробники зможуть побачити як бот пов'язав існуючі запитання і відповіді, а також додати власні, більш специфічні, варіанти.

     Компанія Microsoft усіляко намагається просувати свої сервіси, які дозволяють будувати розумних ботів, але інтеграція «штучних» співрозмовників не викликає значної зацікавленості з боку комерційних компаній. Для полегшення використання технології «штучного» співрозмовника, Microsoft і розробила сервіс QnA Maker.

     Справа в тому, що для створення бота за допомогою QnA Maker не потрібно бути мега-програмістом. Сервіс автоматично пов'язує усі можливі варіанти відповідей з бази знань, яку надала компанія, що інтегрує бота. Далі, розробники компанії можуть затвердити усі чи частину пропозицій, а також тренувати бота для покращення сервісу.

     Наразі сервіс є безкоштовним, але має обмеження на 10 тисяч відповідей на місяць та 10 відповідей на хвилину. В майбутньому компанія Microsoft зробить сервіс платним.