Більше 26-ти мільярдів американських доларів – саме у таку неймовірну суму всесвітньо відомій американській компанії «Microsoft» обійшлася купівля ресурсу «LinkedIn», призначеного для ділового спілкування своїх користувачів.

Варто відзначити, що вищезазначені кошти є рекордними у контексті витрат «Microsoft» на іншу компанію. Таким чином, ціна за одну акцію «LinkedIn» сягне майже двохсот доларів.

Цікаво, що, злившись із гігантом комп'ютерного бізнесу, ресурс збереже власну автентичність, культуру, незалежність, впізнаний мільйонами бренд та генерального директора в обличчі Джеффа Вейнера.

Метою масштабного злиття компаній є створення платформи для чергових вдалих, оригінальних та продуктивних експериментів і розширення впливу «Microsoft» на ще більші бізнес-території.

Ресурс «LinkedIn» не став першим гучним ім'ям, котрим тепер володіє американська компанія. У 2011-му «Microsoft» купив «Skype», а у 2013-му – «Nokia».