Приїхали, взяли і поїхали

Приїхали, взяли і поїхали

 Ось приблизно така схема у всіх грабіжників аграрію. Поки прес-центр Держслужби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів повідомляє, що країна невпинно збільшує експорт зернових за кордон, ми у дійсності втрачаємо його ще в межах України.

 Більше 25 випадків викрадення зернових культур було зафіксовано тільки на Одещині, а як щодо цілої України? Реакція поліції на злочини незрозуміла, а абсолютна незацікавленість у їх розкритті помітна одразу. Замість швидких дій щодо пошуку винних, слідство постійно затягується. Напевно, схема «відкату» й досі працює. Ну звичайно, треба родину на відпочинок вивезти закордон, поки сонечко гріє. Доки постраждалі чекають роз’яснення цієї справи, викрадення продовжують відбуватись на Вінниччині, Миколаївщині та інших областях країни. А крадіжки зерна на залізниці й досі шокують неякісним пломбуванням вагонів, при тому, що Укрзалізниця стверджує, що цілісність на вагонах не порушена, тому не несе відповідальності за втрату вантажу.

 Схем таких злочинів декілька. Найпоширеніша: водій приїжджає на склад з підробленими документами та просто забирає вантаж. А що ви думали, підробка документів у нас завжди була на високому рівні, зроблять якісно не підкопаєшся. Відомі ще такі схеми: злочинці купують перевізника зі «стійкою» репутацією чи влаштовуються в логістичні компанії, а потім «зливають» всю інформацію та маршрути своїм спільникам.

На перший погляд, прості налагоджені схеми, але добре продумані – це все не виглядає на дрібне хуліганство. Після неодноразових таких випадків, виникає питання, куди це все реалізовують та найголовніше, хто є «кришею» цього темного бізнесу.

 Українці вдень та вночі тяжко працюють на полях, аби піднімати нашу країну в рейтингу аграрних. А вони замість того, щоб цінувати цю працю, легковажно продають її у великих обсягах, та й поліція продовжує зі всіма наявними матеріалами тягнути справи роками.