Алгоритм дій для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг

Алгоритм дій для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг

До уваги громадян! Нагадуємо, що Міністерством юстиції України розроблено покроковий алгоритм дій для споживачів житлово-комунальних послуг. Він пояснює, як захистити свої права у разі, якщо органи місцевого самоврядування не виконують рішення Уряду про перерахунок тарифів на теплопостачання та постачання гарячої води в опалювальному сезоні 2019/2020 року. Усі зразки документів для перерахунку ціни на зазначені комунальні послуги розміщені на сайті Мін’юсту за посиланням:http://bit.do/eXSQH

Усі теплопостачальники зобов’язані привести свої тарифи і ціни у відповідність до вимог ухваленого рішення Уряду до 01 вересня 2019 року.

Якщо орган місцевого самоврядування перерахував тарифи:

1. Зверніться до теплопостачальної організації у зручний для вас спосіб (електронною поштою або особисто).

2. Вимагайте перерахунку вартості послуг на опалювальний сезон 2019-2020 років.

3. Зразок звернення тут.

Якщо орган місцевого самоврядування НЕ перерахував тарифи:

1. Зверніться на Урядову гарячу лінію за номером 1545 або направте звернення на адресу Уряду (вул. М. Грушевського 12/2, м. Київ, 01008), повідомивши про бездіяльність органу місцевого самоврядування щодо перерахунку тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води.

2. Зверніться до органу місцевого самоврядування з вимогою щодо виконання рішення Уряду.

3. Зразок вимоги тут.

Тегі: #МінЮст #ЧеснаПлатіжка #ЯмаюПравоНаЧеснуПлатіжку