- Головна
- Новини
- Держава
- Регіони України
- Як на Миколаївщині отримати послуги під час карантину
Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. Похід у державні органи, які щоденно обслуговують тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Тому державні органи та інші надавачі послуг рекомендують отримувати послуги дистанційно, як це працює на Миколаївщині розповідають в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області.
Головне управління Пенсійного фонду України у Миколаївській області
Фахівці Головного управління Фонду Миколаївської області обслуговуватимуть громадян для вирішення виключно невідкладних питань, наприклад, оформлення документів для виплати допомоги на поховання.
Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період можна дистанційно, скориставшись:
В особистому кабінеті є можливість:
Завантажуйте мобільний додаток “Пенсійний фонд” і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu
Миколаївська обласна служба зайнятості запровадила на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями:
Якщо ви маєте намір зареєструватися у центрі зайнятості як безробітний, Ви можете це здійснити через засоби електронного зв’язку або скриньки для кореспонденції, розміщеної біля входу в приміщення центру зайнятості, надавши копії необхідних документів та відповідної заяви. Зразки заяви можна отримати у чергового фахівця філії або роздрукувати самостійно https://bitly.su/cUHn.
Телефони та електронні адреси Миколаївського міського та філій обласного центрів зайнятості тут https://bitly.su/Zkip63
Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець центру зайнятості, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Якщо ви вже зареєстровані як безробітний:
У разі виникнення питань щодо обслуговування в центрах зайнятості в період карантину, телефонуйте за номерами “гарячих ліній”!
Миколаївський обласний центр зайнятості:
(0512)37-24-75 [email protected] – для шукачів роботи;
(0512) 37-24-84 [email protected] – для роботодавців.
Головне управління держаної податкової служби у Миколаївській області
Центри обслуговування платників області надають адміністративні послуги у режимі онлайн, а також за попереднім записом за телефонами, виключно, для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, а саме:
Номери для попереднього запису для відвідування ЦОП за посиланням https://mk.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/413291.html
Державна податкова служба України наполегливо рекомендує користуватись дистанційними формами комунікації, не відвідувати податкові органи без крайньої необхідності та максимально використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема:
– електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/ ;
– електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/ .
Скориставшись Електронним кабінетом, ви зможете сплатити визначені податкові зобов’язання, подати звітність або отримати інформацію уникаючи відвідування податкових органів. У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платникам слід звертатись до служби підтримки за телефоном 0800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/ .
Крім того, нагадуємо контактні дані Головного управління ДПС у Миколаївській області:
Як працюють Центри надання адміністративних послуг
З переліком ЦНАП у Миколаївській області та інформацією щодо їх роботи, контактною інформацією, ви можете ознайомитись за посиланням http://e-admin.mk.gov.ua/_Layouts/Information/pgnCenterServicesAll.aspx
Водночас повідомляємо, що Мінцифра підготувала ряд рекомендацій, які важливо врахувати при плануванні роботи кожного центру надання адміністративних послуг.
Центрам надання адміністративних послуг рекомендовано:
Організація роботи ЦНАП:
Міністерство юстиції запрошує до “Онлайн будинку юстиції”
Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” https://online.minjust.gov.ua/ . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.
Через «Онлайн будинок юстиції» можна:
Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
Куди звернутись під час карантину, аби отримати детальну правову консультацію
– зателефонуйте на безкоштовний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
– поставте запитання в месенджер ФБ-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
– напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД) – https://www.legalaid.gov.ua/
– прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat
– поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk
– скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua