Інформаційне агентство УНТ

Відкриття оновленого планетарію: 28 січня всі зможуть доторкнутись до зірок!

28 січня розпочне працювати планетарій, який зачиняли на ремонт. В кінці грудня минулого року його намагались запустити в тестовому режимі, проте одразу після початку його роботи почався ще й локдаун. Тож насолоджуватись зірками люди могли лише 2 тижні. Тепер на них чекає оновлена будівля з великою кількістю цікавинок.

Минулого разу побачити, що тепер пропонують працівники планетарію, змогло лише 449 гостей. Проте зараз, сподіваються працівники, вони покажуть цю красу всім охочім. То що ж чекає тих, хто хоче дотягнутись до зірок? У серці нової будівлі тепер знаходиться зал зірок, для його оснащення використали найсучасніше цифрове обладнання і програмне забезпечення. Проєкційна система з 6-ма LED-проекторами дає можливість демонструвати відео в форматі 4К-8К. Це наразі один з найкращих показників у Європі. До того ж у планетарії на вас чекають новенькі зручні крісла, на яких вам комфортно буде переглядати фільми. І звукова система, яка передає чистий звук без перешкод. На такому рівні змогли обладнати лише 1 планетарій по всій країні.

Перезавантажили планетарій завдяки ініціативі Макса Полякова та його “Асоціації Ноосфера”. За їхньої допомоги була створена особлива структура зали з зірками. Їхніми силами була інстальована і тематична композиція, яку ви можете побачити у планетарії. Тепер у будівлі планетарію можна побачити та насолодитись пультом управління зоряним небом, слайдпроєктором, кіноапаратом. На стінах ви зможете побачити унікальні вітражі, які створили по особистому замовленню для планетарію. А для любителів історії там показують фотохроніку 50-річної історії закладу.

Тепер в ньому можна вивчити й одежу космонавтів, деталі поверхні землі, моря, рельєфи й все, що може зацікавити юних дослідників. Працівники планетарію сподіваються побачити велику кількість зацікавлених облич у закладі із такою багатою історією. Адже тепер вони можуть показати й те, як працює гравітація на різних планетах. А у програмі, яку транслюватимуть, міститься багато цікавих та незвичайних фактів про наш Всесвіт. В ігровій формі всі відвідувачі зможуть розвинути свою ерудицію та просто доторкнутись до зірок.

Передрук матеріалів, використання фото, відео дозволяється тільки за умови посилання на «Інформаційне агентство УНТ» та зазначення автора. «Інформаційне агентство УНТ» не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Редактор: redaktor@unt.ua