• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Держава
  4. Уряд
  5. Довідник безбар’єрності: етика комунікації
Довідник безбар’єрності: етика комунікації
  • Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ)
  • 20 листопада 2021, 12:12
  • 388577

Довідник безбар’єрності: етика комунікації

Без штучних бар’єрів та виключень,- саме таким має бути спілкування між всіма громадянами та державними інституціями.
Детально про етику комунікації знайомтесь у «Довіднику безбар’єрності» - https://bf.in.ua
 
Цей гід створений за ініціативи першої леді Олени Зеленської у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, українськими та міжнародними експертами.
 
Довідник складається з чотирьох розділів:
«Складові безбар’єрності»
«Правила мови»
«Словник»
«Безбар’єрний календар»
 
У першому розділі розкриваються значення таких понять як рівність, бар’єри, гендер і стать, залучення, інклюзія, маломобільні групи населення, підхід, заснований на правах людини, стереотипи у суспільстві.
 
Зокрема, під рівністю мається на увазі те, що у кожної людини мають бути забезпечені рівні права і можливості в реалізації цих прав: навчатися, працювати, відпочивати, вступати в шлюб (якщо вона того хоче) тощо.
 
Довідник описує бар’єри, з якими може зустрічатися людина.
 
Фізичні — це ті, що перешкоджають пересуванню у просторі: круті сходинки, відсутність ліфтів та пандусів як альтернативи, високі пороги й тротуари тощо.
Інформаційні — маленький відсоток інформації подається з урахуванням того, що її сприйматимуть різні люди (наприклад, з порушеннями зору чи слуху).
Психологічні - негативне ставлення, яке часто формується через страхи, упередження та стереотипи.
Економічні - коли людині відмовляють у працевлаштуванні через упереджене ставлення: наприклад, що людина якогось конкретного віку не впорається з певною роботою.
Інституційні - коли закони, нормативні документи та послуги не завжди враховують потреби різних людей або ж узагалі обмежують право доступу.
 
У другому розділі визначено правила, якими мають користуватися у суспільстві під час спілкування.
 
Для безбар’єрної мови є таке просте правило, яке звучить так: «спочатку говоримо про людину, а не про її риси».
Тобто у фразах та висловах спочатку необхідно спочатку згадувати людину, а далі вже її ознаки, якщо це потрібно.
 
У третьому розділі пояснюється, як правильно вживати слова та терміни, аби вони не сталі образами, не зачепили почуттів інших людей.
 
Четвертий розділ розповідає про важливі дати, визначні і пам’ятні дні та пояснює, як їх відзначати, та коли привітання є недоречними.
 
Пропонуємо використовувати «Довідник безбар’єрності» у щоденній роботі та повсякденному житті. Адже поведінка кожного є важливим елементом становлення толерантності у суспільстві, комфорту та зручності для кожного.

Важливе

    • Україна
    • 12.07.2025

    Адвокат Литвиненко - агент ?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 31.10.2024

    Як правильно охолодити і подати шампанське для вашої вечірки?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.07.2024

    Судитимуть чотирьох ворожих пропагандистів з Луганщини

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.05.2024

    Повідомлено про підозру псевдозаступнику окупаційної адміністрації Світлодарська

    • Російське вторгнення в Україну
    • 27.05.2024

    Олександр Приймак! Його партнер Володимир Носов має бізнес в Криму і співпрацюють з компаніями Жеваго, Міттала та Круця

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє