• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Економіка
  4. Транспорт
  5. Нові швидкісні траси мають будуватися зі звуженою крайньою лівою смугою та розширеною зупинковою
 Нові швидкісні траси мають будуватися зі звуженою крайньою лівою смугою та розширеною зупинковою
  • УКРАЇНА ІНФОРМ
  • 4 вересня 2019, 13:12
  • 116528

Нові швидкісні траси мають будуватися зі звуженою крайньою лівою смугою та розширеною зупинковою

Новими змінами у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м. Це сприятиме підвищенню безпеки руху на нових швидкісних трасах.

Крім цього, встановлено нову ширину зупинкової смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) – 3 м замість 2,5 м. А також сучасні та більш безпечні вимоги до проектування горизонтальних та вертикальних кривих, які дозволяють проектувати гірські та інші траси на складних ландшафтах з кращою видимістю.

Нові норми почали діяти з 1 вересня 2019 року.

«Європейські вимоги проектування безпечних та якісних трас вже в дії. З 1 вересня вступили в силу нові зміни у ДБН «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Серед них – обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на нових найбільших трасах. У світі вже неодноразово доведено взаємозв’язок між шириною смуги руху та аварійністю на дорогах. За статистикою, на більш широких дорогах – 3,75 м і ширше є більша концентрація ДТП. Адже замість однієї машини можуть рухатися 2 і є значно вищий ризик аварій та зіткнень. Тому ми впровадили європейську практику звуження крайніх лівих смуг на трасах. Так, водії будуть більш уважними за кермом і ДТП буде менше», – прокоментував введення в дію нових змін заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Щодо розширення зупинкової смуги, він відмітив, що ширина смуги у 2,5 м, яка була раніше, небезпечна, особливо для вантажного транспорту, і лише спричиняє додаткові аварії на трасах. Тому було прийнято рішення розширити її до 3 м задля підвищення безпеки на дорогах.

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» розроблені ДП «ДерждорНДІ» і вступили в дію з 1 вересня 2019 року. 

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.

Важливе

    • Україна
    • 12.07.2025

    Адвокат Литвиненко - агент ?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 31.10.2024

    Як правильно охолодити і подати шампанське для вашої вечірки?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.07.2024

    Судитимуть чотирьох ворожих пропагандистів з Луганщини

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.05.2024

    Повідомлено про підозру псевдозаступнику окупаційної адміністрації Світлодарська

    • Російське вторгнення в Україну
    • 27.05.2024

    Олександр Приймак! Його партнер Володимир Носов має бізнес в Криму і співпрацюють з компаніями Жеваго, Міттала та Круця

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє