Перенесення початку уроків вплинуло на успішність учнів - дослідники
У 2017 році в Сіетлі прийняли рішення перенести час початку уроків у середніх школах з 7:50 на 8:45. Після проведених досліджень з'ясувалося, що це підвищило середні оцінки учнів на 4,5% і поліпшило їх відвідуваність.
Спільне дослідження співробітників Університету Вашингтона та Інституту біологічних досліджень Солка, опубліковане в журналі Science Advances, показало аналогічне, що зміщення часу початку занять збільшив середню тривалість сну учнів на 34 хвилини.
Підлітки переважно засинають доволі пізно і, здебільшого, не отримують рекомендованої дози сну, що становить від 8 до 10 годин. Через це Американська академія педіатрії, запропонувала розпочинати заняття у школі на годину пізніше, сподіваючись, що це дозволить учням прокидатися пізніше, не змінюючи природного тривалості сну.
У шкільному окрузі Сіетла вирішили випробувати цю ініціативу, відклавши час старту уроків на 55 хвилин, завдяки чому група науковців змогла виміряти цикли сну і неспання учнів 2 середніх шкіл протягом двох тижнів за допомогою спеціальних пристроїв на зап'ястях.
Дослідники спостерігали за учнями в період 2016-2017 навчального року - до того, як час початку занять було перенесено, і після. Отримані дані показали, що старшокласники, які починали вчитися на 55 хвилин пізніше, лягали спати приблизно в той же час, що і їх однокласники, але при цьому вставали пізніше. Таким чином, це дозволило їм виграти зайві 34 хвилини. Крім того, школярі, які починали навчання на годину пізніше, трохи підвищили свою успішність, збільшивши середній бал на 4,5 відсотка.