• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Суспільство
  4. Події
  5. Імідж та PR-акція в українському шоу-бізнесі: відверті образи та благодійні акції
Імідж  та PR-акція в українському шоу-бізнесі: відверті образи та благодійні акції
  • Іванна Мітасова
  • 4 вересня 2020, 13:22
  • 22382

ВІДКРИТИ ПЕРЕЛІК САЙТІВ ЯКІ ОПУБЛІКУВАЛИ ДАНИЙ МАТЕРІАЛ:

УНТ - Інформаційне Агентство Головне в Україні
УКРАЇНА ІНФОРМ Інформаційне Агентство
Національний комітет по боротьбі з корупцією
Dnipro Inform
Всеукраїнська профспілка юристів
ВСЕУКРАЇНСЬКА ПРОФСПІЛКА ЖУРНАЛІСТІВ
Одеса Інформ Новини України Новости Украины
Тернопіль Інформ Новини України Новости Украины
Запоріжжя Інформ Новини України Новости Украины
Рівне Інформ Новини України Новости Украины
Черкаси Інформ Новини України Новости Украины
Львів Інформ Новини України Новости Украины
Волинь Інформ Новини України Новости Украины
Полтава Інформ Новини України Новости Украины
Чернігів Інформ Новини України Новости Украины
Херсон Інформ Новини України Новости Украины
Миколаїв Інформ Новини України Новости Украины
Харків Інформ Новини України Новости Украины
Житомир Інформ Новини України Новости Украины
PROVEO STAR - ПРОВЕОСТАР — рідке мінеральне добриво для листового живлення рослин
Репродуктивна медицина Київ - НАТІВІТА
Головний портал про відпочинок у Києві
СТУДЕНТИ УКРАЇНИ ВНЗ РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ АБІТУРІЄНТИ СТУДЕНТ ВИКЛАДАЧІ СТУДЕНТ УКРАЇНИ
agroindustry.info
medicine-ukraine.info
СТУДЕНТ ІНФОРМ ВНЗ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ АБІТУРІЄНТИ СТУДЕНТ ФОРУМИ ВИКЛАДАЧІ ФОРУМ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Новини України. Новини Києва. Новини України та світу. Новини Дніпра. Інформаційне агентство. Останні новини. Верховна рада. Кабінет Міністрів. Презид
ukraine-people.com
Донецьк Інформ Новини України Новости Украины
Khmelnitsky Inform.com
Ivano-Frankivsk
Sumy Inform
Chernivtsi Inform
Vinnytsia Inform
Ark Inform
Kropyvnytskyi Inform
Lugansk Inform
Kiev Inform
Zakarpattia Inform
МЕДІА ХОЛДИНГ УКРАЇНА
Стоп Корупція
SPORT UKRAINE Новини спорту

Імідж та PR-акція в українському шоу-бізнесі: відверті образи та благодійні акції

Український шоу-бізнес відображає обличчя кожної зірки, яка за своїми аспектами індивідуальна, наділена певними почуттями та сценічними образами. Свого часу це є створення іміджу. А імідж - це здатність творити цілісний образ, що складається з багатьох факторів. Над цією кропіткою роботою працює чимала кількість людей: продюсери, стилісти, візажисти, рекламісти, психологи, а також створюється для кожного PR стратегія. Аудиторія хоче бачити образ, який захоплює та надихає. Імідж в шоу-бізі створює враження, оцінює факти, сприйняття та інтерпретує які-небудь відомості про зірку. Наприклад, образ Вєрки Сердючки(Андрій Данилко) є цілісним та живим організмом, який проходив певні етапи трансформації. В цілому в цьому образі ми бачимо успішне піарівське рішення для досягнення успіху. Образ на екрані вдало наближений до життєвого, свідомого, віддаленого від театральності та штучності. У 2007 році А.Данилко виграв на пісенному конкурсі"Євробачення" з піснею «Danzing». Ця подія стала знаковою для шоу-бізнесу. Після цього Вєрка Сердючка була удостоєна звання "Народний артист України".
На сьогодні продумана PR-акція є основою просування актора в шоу-бізнесі. Від того, як зірка позиціонуватиме себе в суспільстві залежить її конкурентноспроможність на ринку праці. Контент, який подають в XXI столітті наші зірки, приваблює аудиторію та захоплює достатню кількість прихильників в Instagram. Зараз ніхто вже в шоу-бізі не соромиться роздягнутися перед камерою, оголити свої груди або сідниці. Як показує практика, фанати захоплюються таким контентом. Все частіше заголовки сексуального напрямку привертають увагу українців, а зірки таким образом створюють собі імідж.
Однак, не лише такий характер подачі образу зірки створює повноцінну картину шоу-бізу. Імідж- це й творчість актора, манера подачі, візуальний образ, міміка, жести.
Фанати прагнуть не лише бачити витончене тіло, дорогі прикраси, аксесуари, брендовий одяг, взуття зірки. Вони враховують вербальний аспект іміджу, тобто визначають вміння культурно спілкуватися. Також важливий контекстний та подієвий аспект, а саме коло спілкування артиста та його статус, репутація.
Імідж в шоу-бізнесі- це ідеальний образ, який формується у свідомості цільової групи людей. Важливо, аби об'єкт постійно підтримувався, удосконалювався, мав значний емоційно-виражальний конпонент. Можливе коригування іміджу зірки, але це вже залежить від інтересів людей, маркетингових аспектів та комфортності зірки.
Також можна додати й самопрезентацію артиста. Зірка шоу-бізу має працювати із аудиторіє: ЗМІ, фанатами, колегами. Тож соціальні мережі на сьогодні відіграють у цьому аспекті велику роль. Повинне бути взаємне вираження думок, тобто не лише фанати коментують життя зірки, а й та в свою чергу створює відповідну інформаційну віддачу. Традиційним є також висвітлення в пресі на телебаченні життя зірок. Прихильники ще більше надихаються артистом, коли розуміють, що в зірки таке ж життя, як і в звичайних людей. Наприклад, під час карантину відома співачка Ольга Полякова вела прямі ефіри у фейсбуці для тисячі прихильників. Вона показувала своє життя таким, яке воно є насправді, без гриму, яскравих образів. Часто підписники могли спостерігати сварки між зіркою та її доньками, слухати сімейні історії, проводити кулінарні години.
Щодо образу"королеви ночі", то вона не соромиться роздягатися перед своїми прихильниками, відображати це в соціальних мережах та хизуватися стрункою фігурок. Проте й на концертах співачка не відмовляється від епатажного вбрання та мінісуконь, які підкреслює високими підборами.
В створенні іміджу важливе значення має громадська діяльність, наприклад участь у мітингах, благодійних акціях, виспутах. До речі, у листопаді минулого року UNICEF і MONATIK оголосили про старт спільної колаборації, яка була присвячена благодійній місії Фонду ООН в Україні. Це була інформаційна компанія про тестування на ВІЛ для молоді під назвою MONATIK як Друга UNICEF. Артист пройшов тест на ВІЛ і показав на власному прикладі, як важливо виявляти інфекцію в організмі на ранніх стадіях.
Імідж в шоу-бізнесі на сьогодні - це PR аспект в рамках налагодження системи образу, вплив на суспільну свідомість, налагодження зв'язків між суспільством та шоу-бізнесом, просування зірки, як особстості.

Автор: Іванна Мітасова

Важливе

    • 27.08.2025

    Бездіяльність Гостомельської військової адміністрації: журналісти звернулися до Президента і КОВА

    • Російське вторгнення в Україну
    • 31.10.2024

    Як правильно охолодити і подати шампанське для вашої вечірки?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.07.2024

    Судитимуть чотирьох ворожих пропагандистів з Луганщини

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.05.2024

    Повідомлено про підозру псевдозаступнику окупаційної адміністрації Світлодарська

    • Російське вторгнення в Україну
    • 27.05.2024

    Олександр Приймак! Його партнер Володимир Носов має бізнес в Криму і співпрацюють з компаніями Жеваго, Міттала та Круця

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє