У Київраді розповіли, що будуть робити з «нелегальною» рекламою

У Київраді розповіли, що будуть робити з «нелегальною» рекламою

Реклама у великому місті – звична справа. У столицях Європи реклама розміщена на спеціальних банерах. Кошти від неї ідуть у бюджет міста. У нас теж є така вказівка, але для наших рекламників – правила не більше, ніж ряд пунктів на папері


Реклама у великому місті – звична справа. У столицях Європи реклама розміщена на спеціальних банерах. Кошти від неї ідуть у бюджет міста. У нас теж є така вказівка, але для наших рекламників – правила не більше, ніж ряд пунктів на папері.
«Нелегальна реклама займає простір, а кошти в бюджет – не сплачує.» - саме так заявили в Київраді. Згідно підрахунків експертів, рекламні банери у метро могли б окупити усі витрати і вберегти метрополітен від підвищення цін. «Сірий кеш» - одна з найбільших проблем сьогоднішньої столиці, яка спричиняє багато непорозумінь у фінансовому житті міста.
Прес-служба КМДА заявила, що 19 березня було прийнято рішення про створення комісії, яка буде відстежувати та карати порушників. Головне «покарання» - це демонтаж «нелегалів».
Поки що комісія буде тимчасовою, адже депутати сподіваються швидко розрішити проблему. Скільки буде функціонувати комісія – поки що невідомо. Ініціатива створення була подана з боку депутата Василя Гацька. На засіданні пропозицію розглянули першочергово. Київрада впевнена, що повна ліквідація з метою легалізації реклами принесе місту добрий прибуток і можливо не допустить чергового підвищення цін на транспорт.