«Київпастранс» буде перевірено на факт корупції

«Київпастранс» буде перевірено на факт корупції

Київський транспорт – один із найзагадковіших, адже при величезному потоку людей у столиці, колосальну кількість перевезень за день, саме підприємство залишається неприбутковим і потребує дотацій.


Київський транспорт – один із найзагадковіших, адже при величезному потоку людей у столиці, колосальну кількість перевезень за день, саме підприємство залишається неприбутковим і потребує дотацій.
Чому так сталося? На перший погляд здається, що з призначенням нового директора з серпня 2014 року все повинно було змінитися. Дійсно, на сайті офіційно публікуються процеси закупівель, аргументується підвищення тарифів. Проте, не все так просто: залишилися старі схеми.
Зокрема серед перевізників функціонують старі схеми, а саме побори серед начальства та низький рівень фактичного технічного обслуговування машин. Як розповідають самі водії, до них кожного дня приходять «з верхів» і просять 200-300 гривень від виручки, при цьому від водія вимагається здійснення всього денного плану. Легко підрахувати, що тільки з одного маршруту за місяць до «чорної каси» надходить десятки тисяч гривень.
Якщо в автобусах ведеться певний облік грошових находжень, то маршрутчики свій «кеш» ретельно приховують. По всім правилам водій має надати пасажиру талончик в обов’язковому порядку, а на практиці виходить, що тільки за вимогою. Щодо технічного оснащення, то заявки водіїв не фактично не опрацьовуються, а очевидно, що й кошти саме підприємство не виділяє на потрібні деталі. Перевізники скаржаться, що вимушені самі купляти усі необхідні речі.
З ініціативи київського голови Віталія Кличка буде проведено службове розслідування, адже не раз ЗМІ висвітлювало безпрецедентні факти корупції у «Київпастрансі». Всі документи вже опубліковано у мережі. Результати перевірки будуть доступні після 18 травня.