• Про нас
  • Контакти
  • Увійти/Зареєструватись
  • Укр
    • Укр
    • Рус
    • En

Unt

ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО УНТ
UNT NEWS AGENCY

  • ГОЛОВНА
  • УКРАЇНА
  • РЕГІОНИ
  • СВІТ
  • ВІЙНА
  • ПОЛІТИКА
  • КОРУПЦІЯ
  • КРИМІНАЛ
  • СУСПІЛЬСТВО
  • АНАЛІТИКА
  • ПРОЕКТИ
  1. Головна
  2. Новини
  3. Держава
  4. Уряд
  5. Під час особистого прийому очільник столичної юстиції проконсультував щодо захисту прав споживачів
Під час особистого прийому очільник столичної юстиції проконсультував щодо захисту прав споживачів
  • Головне територіальне управління юстиції у місті Києві
  • 27 серпня 2019, 15:31
  • 85092

ВІДКРИТИ ПЕРЕЛІК САЙТІВ ЯКІ ОПУБЛІКУВАЛИ ДАНИЙ МАТЕРІАЛ:

УНТ - Інформаційне Агентство Головне в Україні
УКРАЇНА ІНФОРМ Інформаційне Агентство
Новини України. Новини Києва. Новини України та світу. Новини Дніпра. Інформаційне агентство. Останні новини. Верховна рада. Кабінет Міністрів. Презид

Під час особистого прийому очільник столичної юстиції проконсультував щодо захисту прав споживачів

 
Очільник столичної юстиції Станіслав Куценко продовжує проводити щотижневі особисті прийоми у Дніпровському відділі державної реєстрації актів цивільного стану. Щотижня кияни та гості столиці приходять, щоб проконсультуватись як захисти свої права у різних життєвих ситуаціях. Зокрема, щодо отримання документів з інших держав для формування родовідного дерева, захисту прав споживачів та інших.
Киянка Ольга купила дорогий подарунок на День народження чоловіку – кавоварку, яка коштувала близько 40 тисяч гривень. Місяць вона працювала без збоїв, а потім раптово перестала вмикатись. Чек та всі документи жінка зберегла, але у магазині відмовились міняти кавомашину.  Тож сьогодні жінка прийшла на прийом до Станіслава Куценка, щоб проконсультуватись, які права вона має, як покупець.
Станіслав Куценко розповів, що покупець має право вимагати пропорційного зменшення ціни або безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, або відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Товар неналежної якості може підлягати обміну протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.
Як довго чекати на заміну товару?
•        За наявності товару – негайно;
•        У разі перевірки якості товару - 14 денний термін;
•        У разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.
У разі виявлення недоліків товару протягом встановленого гарантійного терміну з вини виробника покупець має право:
  • розірвати угоду і повернути кошти, які були витрачені на покупку,
  • замінити товар на такий самий, або аналогічний, якщо є в наявності у продавця.
Наявність недоліків або факт фальсифікації підтверджується висновком експертизи, яка повинна бути організована продавцем у 3-денний строк з дня одержання від споживача письмової згоди на цю дію.
Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення споживачем встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи.
Якщо продавець порушує права споживачів, потрібно скаржитись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у відповідному регіоні. Контакти територіальних органів можна знайти за посиланням http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontakti_Terorganiv/139/
У випадку порушення продавцем прав споживача останній має право звернутися до уповноваженого органу з усним, електронним або письмовим зверненням (скаргою).
 До письмового звернення (скарги) додаються наступні документи:
1.     копія звернення до суб'єкта господарювання (продавець);
2.     копія документу, який засвідчує факт придбання товару;
3.     копія технічного паспорта з позначкою про дату продажу;
4.     інші документи, які стосуються розгляду звернення.
У які строки буде розглянуто таке звернення?
У термін не більше 1 місяця від дня їх надходження.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляє особі, яка подала звернення.
При цьому загальний термін вирішення питань не може перевищувати 45 днів.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Споживач для захисту своїх прав має право звернутися до суду за місцем проживання, місцем заподіяння шкоди чи виконання договору.
До позовної заяви додаються докази, що обґрунтовують позовні вимоги, тобто відмову покупця обміняти товар, зокрема:
1.     копія звернення до продавця;
2.     висновок експертизи про невідповідність товару встановленим вимогам якості;
3.     копія документу, який засвідчує факт придбання товару;
4.     копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;
5.     інші документи, які стосуються справи.
Станіслав Куценко також наголосив, що судовий збір справах щодо захисту прав споживачів не стягується.
 
 
 
 
 
Теги: права споживачів, Уряд, Куценко, Держпродспоживслужба
Автор: Головне територіальне управління юстиції у місті Києві

Важливе

    • 27.08.2025

    Бездіяльність Гостомельської військової адміністрації: журналісти звернулися до Президента і КОВА

    • Російське вторгнення в Україну
    • 31.10.2024

    Як правильно охолодити і подати шампанське для вашої вечірки?

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.07.2024

    Судитимуть чотирьох ворожих пропагандистів з Луганщини

    • Російське вторгнення в Україну
    • 28.05.2024

    Повідомлено про підозру псевдозаступнику окупаційної адміністрації Світлодарська

    • Російське вторгнення в Україну
    • 27.05.2024

    Олександр Приймак! Його партнер Володимир Носов має бізнес в Криму і співпрацюють з компаніями Жеваго, Міттала та Круця

Мої відео
Рекомендовані
${ video.source.title }

Відео відсутнє